miercuri, 23 februarie 2011

Eu...



-Capricioasa,dificila,superficiala nu ma poti controla,nici macar eu nu reusesc tu nici atat;).
-Ma bucur precum un copil.
-Ma bosumflu precum o "printesa" rasfatata.
-Iubesc schimbarile sunt "fetita" deci am acest drept.
-Imi admir parinti pentru ce mi'au oferit si pentru ce imi ofera.
-Imi iubesc prieteni pentru ceea ce sunt nu pentru ceea ce vrei tu sa para.
-Odata ce iubesc ceva "sufar" pana e al meu.
-Chear daca ma dezamagesti nu voi uita acele momente frumoase petrecute cu tine.
-Am iubit,iubesc si voi iubi.
-Traiesc viata din plin fara sa ma gandesc la ziua de maine.Traiesc momentele din plin.
-Am de cine sa depind deci nu te ingrijora tu pentru mine se ingrijoreaza ei,cei carora le pasa.
-"Vreau" sa cred ca nu am nevoie sa depind de cineva, dar nu e adevarat.
-"Vreau" sa cred ca oamenii nu sunt rai, dar nu e adevarat.
-"Vreau" sa cred ca sunt speciala pentru cineva.
-Ii sunt recunoscatoare celor care imi sunt alaturi in special:
                    -TEONEI:care stie ce simt cu adevara.
                    -LYANEI:care e mereu langa mine.
                    -CELIEI:care ma sprijina mereu.
                    -Si multor altora ...
-Am zile in care iubesc un baiat si zile in care il urasc pentru ca m'a ranit.
-Am zile in care vreau sa rad.
-Am zile in care vreau sa plang.
-Nu vreau sa ma placa toti,insa sa ma placa cine imi place.
-Imi pasa de putine lucruri in viata RECUNOSC ,insa de cele de care imi pasa ,imi pasa cu adevarat.
-Am nevoie de dragoste.
- Nu imi place sa fiu criticata, da-mi mai bine un sfat .
- Nu imi place sa dezamagesc.
-Am nevoie de TIMP sa fiu doar eu.
-Am nevoie de EL(timp) pentru a trece peste tot si pentru a supravietui.
-Lucrurile simple si banale pentru tine pe mine ma fac FERICITA.
-Vreau sa fiu RASFATATA.
-Vreau sa le multumesc persoanelor care ma apreciaza pentru ceea ce sunt nu pentru ce as putea fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu