sâmbătă, 25 iunie 2011

Beautiful story...

 Am trecut prin multe cu voi..."la bine...la greu...prieteni mereu..."
 Ne'am torturat si totodata ne'am amuzat pe seama celorlalti...
 Chiar daca uneori ne certam a doua zi ne impacam si eram "B'ul" cate totdeauna triumfa...
 Zile,saptamani cu voi vreu sa raman mereu...
 Chiar si acum tin  minte cum eram in clasa I ...timizi si emotivi...stateam la locul nostru si credeam ca trecem neobservati insa nu a fost asa...incetul cu incetul ne'am imprietenit si nu ne ne puteam imagina viata de zi cu zi fara glumele,cazaturile si tipetele celorlalti...
 Parca ieri pasam pentru prima data in scoala...parca ieri primeam prima diploma...parca ieri radiam de fericire...parca ieri eram fericiti si nu vroiam sa se termine...
 A trecut atat de repede...poate chiar prea repede...
 Acum fiecare o luam pe drumuri diferite..apare un zid intre noi si ne risipeste...probabil multi dintre noi vom pierde legatura...insa...nu si amintirile care le'am trait si care ne leaga...
 Imi v'a fi dor de voi...de glumele voastre de tipetele care rasunau cand se suna de iesire...de rasetele si privirile din pauze...de mersul prin parc unde ne spuneam "ofurile"...de drumurile la magazin:))...de poreclele care ne distrau pana la epuizare:))...de nebuniile mele cu voi(poate ma voi schimba la liceu insa nu promit nimic=))...
 In general de voi si de mine (cea nebuna si nu tot timpul cu zambetul pe buze)imi v'a fi dor de noi de "B"...
 Imi v'a fi dor de ora de sport cand eu si Ale dansam ca nebunele ...imi apare un zambet pe buze cand ma gandesc...
 Imi v'a fi dor de Oana si de faza cand m'a lovit(din  gresala) si am dat cu capu de perete:))...si am ras ca proastele...
 Imi v'a fi dor de faza cu Pastor cand a dat cu capul de calorifer:))=))...
Imi v'a fi dor de Dede si de faza cu "chupa chups'ul"care la primit de la Ale in piept si nu voi uita niciodata fata care a facut'o atunci...=))=))
 Imi v'a fi dor de mine de BLONDA VOASTRA SUB ACOPERIRE deoarece ma voi schimba radical ...
 Imi v'a fi dor de toti si de toate...
 In incheiere las acest "SUCCES"si o poza cu noi care imi v'a aminti mereu de noi si de intamplarile din generala...

2 comentarii: